مصطفی سالاری، مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی به منظور بررسی مسائل حوزههای بیمهای و درمانی تامین اجتماعی و حضور در جلسات « هماندیشی برای تحولآفرینی» به استان فارس سفر کرد.
به گزارش سرزمین مانا به نقل از روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، دکتر سالاری در جریان این سفر دو روزه، با حضور در شعب یک، سه و چهار شهر شیراز و ادارهکل تامین اجتماعی فارس، مدیریت درمان فارس، بیمارستان شهید بهشتی، درمانگاه شهید رضایی و مرکز اسناد پزشکی آن مدیریت ضمن بازدید از این واحدها در گفتگو با مراجعان و کارکنان، از وضعیت خدمترسانی آنها مطلع شد.
همچنین مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی در جریان این سفر با حسینعلی امیری، استاندار فارس دیدار کرد. دیدار با نمایندگان استان فارس از دیگر برنامههای سالاری در این سفر بود.
حضور در شورای اداری مشترک بیمه و درمان و گفتگو با کارکنان، از دیگر برنامههای مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی با همراهی جمعی از معاونین و مدیران این سازمان در سفر به استان فارس بود.
دیدار مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی با نمایندگان تشکلهای کارفرمایی استان فارس
برگزاری شورای اداری استان فارس با حضور مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی
دیدار مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی با تشکلهای کارگری و بازنشستگی استان فارس
https://sarzaminemana.ir/?p=28999









