بانک

مدیر شعب چهارمحال و بختیاری: پرداخت بیش از ۹۵ درصد تسهیلات طرح نهضت ملی مسکن

مدیر شعب بانک مسکن چهارمحال و بختیاری گفت: بیش از 95 درصد تسهیلات نهضت ملی مسکن در استان توسط بانک مسکن پرداخت ‌شده است.

به گزارش سرزمین مانا به نقل از پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، مدیر شعب بانک مسکن در استان چهارمحال و بختیاری در جریان بازدید از پروژه‌های نهضت ملی مسکن با ارائه گزارشی از عملکرد این بانک در استان گفت: بیش از 95 درصد تسهیلات نهضت ملی مسکن در استان، توسط بانک مسکن پرداخت ‌شده است.

فریبرز معصومی در ادامه افزود: تعداد واحدهای پرداختی و انعقاد قرارداد شده در استان 4 هزار و 606 واحد هست که از این تعداد برای یک هزار و 469 واحد نیز انعقاد قرارداد متمم صورت گرفته و پرداخت‌ شده است.

وی همچنین با بیان این نکته که مشکلی از لحاظ پرداخت تسهیلات و انعقاد قرارداد متمم در بانک مسکن وجود ندارد، افزود: دستگاه‌های متولی و پیمانکاران بخش مسکن، برای پیشرفت کار و تسریع درروند آماده‌سازی و بهره‌برداری از پروژه‌های نهضت ملی مسکن با مراجعه به شعب بانک مسکن استان می‌توانند از LC ریالی استفاده کنند.

ضرورت جدیت پیمانکاران متولی نهضت ملی مسکن

غلامعلی حیدری استاندار چهارمحال و بختیاری در جریان این بازدید گفت: بانک‌ها در پرداخت تسهیلات مشکلاتی داشتند که به لطف خدا و پیگیرهای انجام‌ شده این مشکل رفع شده و انتظار این است مدیران و پیمانکاران متولی نهضت ملی مسکن با جدیت بیشتری به این مهم ورود کنند.

وی تصریح کرد: ستاد اجرای فرمان امام خمینی (ره) و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی موظفند تا یک هفته آینده تمامی ظرفیت خود را نسبت به استقرار گروه‌های اجرایی پیمانکاران فعال کنند.

وی با یادآوری اینکه مردم چشم‌ انتظار مسوولان هستند و با هزاران امید نقدینگی خود را در اختیار ما گذاشته‌اند، افزود: اداره کل راه و شهرسازی باید با جدیت بیشتری طرح‌های در دست اقدام خود را فعال کند و مدیران و پیمانکاران برای تکمیل و بهره‌برداری از این طرح بزرگ، باروحیه جهادی ورود کنند.

در این بازدید غلامعلی حیدری استاندار چهارمحال و بختیاری، فریبرز معصومی مدیر شعب بانک مسکن استان، حسینعلی مقصودی مدیرکل اداره راه و شهرسازی استان، فرشید ریاحی مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان، بهادر عبدالغنی فرماندار شهرکرد و مسوولان و متولیان بخش مسکن استان حضور داشتند.

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.