دکتر ابراهیمی مدیرعامل بانک سپه در پیامی فرارسیدن هفته قوه قضاییه را به مسئولان، قضات و کارکنان شریف دستگاه قضا تبریک گفت.
به گزارش سرزمین مانا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بانک سپه، در متن این پیام آمده است:
هفتم تیر، یادآور عروج ملکوتی شهید آیتالله دکتر سیدمحمد حسینی بهشتی و یاران وفادارش و نماد مظلومیت، عدالتخواهی و استواری نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در مسیر تحقق آرمانهای انقلاب اسلامی است. رخدادی که به واسطه شهادت بهشتی عزیز در تقویم تاریخی کشور، هفته قوه قضائیه نامگذاری شد تا فرصت مغتنمی برای پاسداشت مجاهدتهای خالصانه خادمان عدالت و تجلیل از نقش بیبدیل دستگاه قضا در صیانت از حقوق مردم، استقرار عدالت و تحکیم اعتماد عمومی فراهم آید.
قوه قضائیه امروز، به عنوان رکن اساسی تحقق عدالت و امنیت در جامعه، نقشی تعیینکننده در مقابله با فساد، صیانت از حقوق عامه، حمایت از سرمایهگذاری و تولید، تأمین امنیت اقتصادی و ایجاد فضای سالم و شفاف برای فعالیتهای مولد اقتصادی بر عهده دارد؛ مأموریتی خطیر که آثار آن به طور مستقیم در بهبود معیشت مردم، تقویت امید اجتماعی و پیشرفت کشور متجلی میشود.
اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید آیتالله بهشتی و دیگر شهدای جنایت تروریستی هفتم تیرماه سال ۱۳۶۰ و به ویژه شهدای والامقام دستگاه قضایی، فرا رسیدن هفته قوه قضائیه را به مسئولان، قضات و کارکنان شریف دستگاه قضا تبریک عرض نموده و از مجاهدتها و تلاشهای ارزشمند قوه قضاییه در مسیر تحقق عدالت، مبارزه با مفاسد اقتصادی و حمایت از تولید و فعالان اقتصادی صمیمانه قدردانی مینمایم.
بانک سپه نیز به عنوان نخستین بانک ایرانی، آمادگی دارد در چارچوب مأموریتهای ملی خود، در مسیر ارتقای شفافیت اقتصادی، حمایت از تولید، تسهیل سرمایهگذاری و تقویت بنیانهای اقتصاد ملی، همکاری و همافزایی مؤثر با دستگاه قضایی کشور را تداوم بخشد.
از درگاه خداوند متعال توفیق روزافزون یکایک مدیران و کارکنان ارجمند دستگاه قضا را در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و تحقق عدالت فراگیر تحت تدابیر و منویات رهبر عظیمالشأن انقلاب اسلامی حضرت آیت الله امام سیدمجتبی حسینی خامنهای (مدظله العالی) مسئلت دارم.
آیت اله ابراهیمی
مدیرعامل
https://sarzaminemana.ir/?p=38636









