پیرو اعلام استانداری تهران بهعلت برودت هوا شنبه چهارم بهمنماه تمام ادارات، مدارس و دانشگاههای استان تهران تعطیل است.
بر همین مبنا، واحدهای ستادی و تمام شعب کشیک بانک خاورمیانه در تهران در روز شنبه چهارم بهمنماه ۱۴۰۴، از ساعت ۸:۰۰ تا ۱۲:۰۰ بهمنظور خدمترسانی به مشتریان دایر هستند.
از شهروندان گرامی انتظار میرود با توجه به شرایط موجود، تا حد امکان از خدمات غیرحضوری و برخط بانکها استفاده کنند.
https://sarzaminemana.ir/?p=34350









