با هدف بررسی تعرفههای جدید تشخیصی سال جاری و ارتقای سطح کیفیت خدماترسانی به بیمهشدگان استان مرکزی، نخستین جلسه کارگروه درمان این استان با حضور نمایندگان آزمایشگاههای مرجع برگزار شد.
به گزارش سرزمین مانا به نقل از روابط عمومی بیمه دی از اراک، این نشست که با تمرکز بر ابلاغیههای جدید تعرفههای تشخیصی و درمانی سال جاری برگزار شد و هدف اصلی از تشکیل این کارگروه، ایجاد تعامل مستقیم میان شرکت بیمه و مراکز آزمایشگاهی استان بود تا فرآیند خدماترسانی با دقت و سرعت بیشتری انجام پذیرد.
در این جلسه، ضمن بررسی دقیق تعرفههای ابلاغی، راهکارهای لازم جهت بهبود کیفیت خدمات آزمایشگاهی و پاسخگویی بهتر به نیازهای بیمهشدگان در سطح استان مرکزی مورد بحث و تبادلنظر قرار گرفت.
https://sarzaminemana.ir/?p=36116









