آیین بهرهبرداری از ۹ مدرسه به همت گروه مالی گردشگری در مناطق کمبرخوردار استانهای سیستان و بلوچستان و هرمزگان همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی برگزار شد.
به گزارش سرزمین مانا به نقل از روابط عمومی گروه مالی گردشگری، بنیاد نیکوکاری یاس فاطمه النبی (س) در راستای انجام مسئولیتهای اجتماعی گروه مالی گردشگری و توجه ویژه مهدی جهانگیری، رئیس گروه مالی گردشگری و با حمایت بانک گردشگری ۹ مدرسه تازه تاسیس در مناطق کمبرخوردار ۵ شهرستان استانهای سیستان و بلوچستان و هرمزگان احداث کرده است.
آیین بهرهبرداری این مدارس امروز و همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی در روستای عثمانآباد شهرستان چابهار با حضور محمدرضا فهمی، مدیرعامل و عضو هیات رئیسه، و علیرضا حاجعلی، رئیس هیات مدیره بانک گردشگری و مقامات استانی و منطقهای برگزار شد. این مدارس توسط مدیرعامل بانک گردشگری افتتاح شد.
فائض فرخی، مدیرعامل بنیاد نیکوکاری یاس فاطمه النبی (س) با اعلام این خبر گفت: همزمان با ایام دهه مبارک فجر موفق شدیم ۹ مدرسه در ۵ شهرستان استانهای سیستان و بلوچستان و هرمزگان به بهرهبرداری برسانیم.
او ادامه داد: از این مجموعه، ۵ باب مدرسه در شهرستانهای زرآباد، کنارک، دلگان و چابهار در استان سیستان و بلوچستان و ۴ باب مدرسه در شهرستان جاسک استان هرمزگان به بهرهبرداری رسید.
فرخی تصریح کرد: اکثر این مدارس در مناطقی ساخته شده که فاقد فضای آموزشی بوده است. قطعا احداث مدرسه در چنین مکانهایی که دانشآموزان در کپر مشغول تحصیل بودند، یک تحول آموزشی بزرگ برای منطقه و دانشآموزان است.









