بانک قرضالحسنه مهر ایران و دانشگاه صنعتی شریف در راستای تقویت پیوند میان نظام بانکی و جامعه علمی کشور، تفاهمنامه همکاری مشترک امضا کردند.
به گزارش سرزمین مانا به نقل از پایگاه اطلاعرسانی قرضالحسنه، در مراسمی با حضور دکتر «غلامرضا فتحعلی» مدیرعامل بانک، جمعی از مدیران ارشد و دکتر «حسن حدادپور» معاون پژوهش و فناوری دانشگاه صنعتی شریف، این تفاهمنامه با هدف توسعه فعالیتهای علمی، پژوهشی، فناورانه، آموزشی و کاربردی میان دو مجموعه به امضا رسید.
این همکاری، بنا دارد زمینهساز ارتقای سطح نوآوری، بهبود عملکرد، توسعه فناوریهای نوین، توانمندسازی مدیریتی و تقویت مسیر بانکداری دیجیتال و هوشمند در بانک قرضالحسنه مهر ایران شود.
دکتر «غلامرضا فتحعلی» مدیرعامل بانک قرضالحسنه مهر ایران در این مراسم با اشاره به اعتماد عمومی به عملکرد بانک گفت: توانستیم رضایت حاکمیت، مردم و علما را جلب کنیم و این سرمایه اجتماعی مسیر تحول ما را هموارتر کرده است.
وی با بیان اینکه بانک در افق برنامه جامع راهبردی سهساله تا سال ۱۴۰۶ مسیر روشنی را ترسیم کرده، افزود: در این برنامه ۱۰۰ پروژه راهبردی تدوین شده تا بانک بتواند مطابق استانداردهای روز جهان فعالیت کند.
فتحعلی همچنین از برنامه بانک برای راهاندازی بنیاد قرضالحسنه خبر داد و اظهار داشت: این بنیاد با همکاری متخصصان حوزههای مختلف، بستری برای ارائه محصولات نوآورانه در عرصه قرضالحسنه خواهد بود. بانک از ایدههای نو حمایت میکند و همکاری با دانشگاه صنعتی شریف میتواند خروجیهای ارزشمندی برای کشور به همراه داشته باشد.
وی با اشاره به ظرفیتهای انسانی و علمی دانشگاه، آمادگی بانک را برای حمایت معیشتی از استادان و دانشجویان و بهرهگیری از طرحها و ایدههای نوآورانه آنان در حوزه فناوری اعلام کرد.
https://sarzaminemana.ir/?p=32649









