بانک

نوسازی و توسعه بزرگترین مجتمع پردازش و دفع پسماند قزوین با ورود بانک توسعه تعاون رقم خواهد خورد

به گزارش سرزمین مانا به نقل از روابط عمومی بانک توسعه تعاون – در راستای اجرایی شدن تفاهم نامه منعقده فی ما بین صندوق ملی محیط زیست و بانک توسعه تعاون ، طی جلسات متعدد با سازمان محیط زیست استان طرح های اولویت دار شناسایی و در این بین نوسازی و توسعه بزرگترین مجتمع پردازش، تصفیه و دفع پسماند استان در دستور کار قرار گرفت.

ایرج طاهرخانی در دیدار با جانشین معاون شهردار قزوین و هیات همراه گفت: بانک توسعه تعاون قابلیت های بسیاری به رغم جوان بودن خود طی این سال ها در بحث خدمات دهی به مردم و افزایش توانمندی تولید کنندگان ایجاد نموده است و در حال حاضر در بسیاری از صنایع بزرگ و استراتژیک رد پایی از بانک توسعه تعاون مشهود است.

این مقام مسئول افزود: بحث محیط زیست و تفاهم نامه منعقده نیز از دیگر خدمات رسانی های مهم و اثر گذار این بانک در حوزه ای جدید است که آیندگان از منافع این تفاهم نامه منتفع می شوند.

مدیر استان قزوین با اشاره به بزرگترین مجتمع پردازش و تصفیه فاضلاب و پسماند استان گفت: طبق تحقیقات انجام شده و اعلام نیاز شهردار قزوین این مجموعه نیازمند نوسازی و تجهیز و گسترش است که این بانک با ابزارهای در اختیار به این حوزه ورود خواهد کرد.

در ادامه میرآشه جانشین معاونت شهردار قزوین با ابراز خرسندی از آغاز همکاری فی ما بین، آینده روشنی را در این هم افزایی ترسیم کرد. وی گفت: این مجتمع ضمن آغاز کار از سال 1392 اکنون با پذیرش روزانه 700 تن پسماند از 21 شهر و 200 روستا نیازمند ایجاد فاز توسعه ایی و ساخت مرکز تفکیک و تصفیه پسماند است که در صورت تحقق این امر 400 تن به ظرفیت پذیرش روزانه آن افزوده خواهد شد

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.