بانک

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمان: نقش محوری بانک مسکن در پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن قابل تقدیر است

دردیدار مدیر شعب استان با معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمان از تلاش‌های کارکنان بانک مسکن در پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن تقدیر شد.

به گزارش سرزمین مانا به نقل از پایگاه خبری بانک مسکن -هیبنا، امیر حسن زاده معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمان در این دیدار با تقدیر از نقش موثر بانک مسکن در اجرای طرح نهضت ملی و طرح‌های حمایتی دولت گفت: نقش محوری بانک مسکن در تکمیل پروژه‌های مسکن مهر و همچنین اجرای طرح نهضت ملی مسکن برکسی پوشیده نیست.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمان افزود: بانک مسکن تنها بانک تخصصی در حوزه مسکن و ساختمان است که نقش بسیار ارزنده‌ای در تامین مالی پروژه‌های فعال در حوزه ساخت و ساز مسکن دارد.

وی در این دیدار با قول همکاری و رایزنی استانداری کرمان با مجموعه‌های بزرگ صنعتی ومعدنی با بانک مسکن در راستای تقویت منابع افزود: امیدواریم با تقویت منابع بانک مسکن، روند پرداخت تسهیلات طرح نهضت ملی نسبت به گذشته با سرعت بیشتری ادامه یابد.

عقیل زینلی مدیر شعب استان نیز در این دیدار با ارائه گزارش عملکرد بانک مسکن استان در بخش‌های مختلف به ویژه پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن در استان گفت: از ابتدای اجرای طرح نهضت ملی تاکنون مبلغ 28 هزار و 760 میلیون ریال برای احداث هشت هزار و 763 واحد انعقاد قرارداد انجام شده است.

زینلی افزود: تسهیلات پرداخت شده در استان توسط بانک مسکن دو برابر منابع جذب شده است که برای سرعت بخشیدن به پرداخت تسهیلات نیاز به تجهیز منابع است.

وی با بیان این مطلب که استان کرمان جزء استان‌های معدنی کشور است، افزود: با توجه به گردش مالی بالای منابع در بخش صنایع و معادن استان، متاسفانه سهم بانک مسکن از منابع موجود در این بخش بسیار ناچیز می‌باشد که با تقویت همکاری‌های فی‌مابین باید برای افزایش این سهم تلاش کرد.

مدیر شعب استان ادامه داد: سیاست بانک مسکن، رونق بخش مسکن و خانه‌دار کردن اقشار مختلف مردم است که این امر را با اجرای طرح‌های مختلف از جمله طرح مسکن مهر ، بهسازی و نوسازی بافت فرسوده، طرح نهضت ملی مسکن و سایر طرح‌ها حمایتی دولت به انجام رسانده است.

وی اظهار امیدواری کرد: با حمایت و مساعدت معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری سهم بانک مسکن از منابع صنایع بزرگ استان افزایش یابد تا خدمات بهتر و مطلوب‌تری به مردم استان ارائه شود.

هماهنگی با صنایع مس شهید باهنرکرمان برای تعامل و همکاری با بانک مسکن و فرمانداری سیرجان به منظور برگزاری نشست با مجموعه گل‌گهر از نتایج این دیدار بود.

این دیدار در ادامه جلسه شورای ملی مسکن استان و تأکید استاندار در راستای رایزنی با صنایع استان برای تقویت منابع بانک مسکن انجام شد.

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.