بانک

دریافت تسهیلات قرض‌الحسنه ۳ میلیارد ریالی بانک مسکن با سپرده گذاری حداقل ۱۰ میلیون ریال در «طرح ثمر»

از این پس مشتریان حقیقی بانک مسکن با سپرده‌گذاری حداقل ۱۰ میلیون ریالی در «طرح ثمر» می‌توانند تا سقف ۳ میلیارد ریال و مشتریان حقوقی نیز تا سقف هفت میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال تسهیلات قرض‌الحسنه دریافت کنند.
به گزارش سرزمین مانا به نقل از پایگاه خبری بانک مسکن- هیبنا ؛ بانک مسکن به منظور رضایت مندی بیشتر مشتریان و خدمت رسانی مطلوب تر به آنها، شرایط و ضوابط افتتاح حساب «طرح ثمر» و دریافت تسهیلات از محل این حساب را برای مشتریان حقیقی و حقوقی خود تسهیل کرد.
بر این اساس مشتریان بانک مسکن می‌توانند پس از گذشت حداقل یک ماه از افتتاح حساب قرض‌الحسنه «طرح ثمر» و بر اساس میانگین و گردش حساب خود، از تسهیلات این طرح تا سقف سه میلیارد ریال برخوردار شوند.
حساب قرض الحسنه طرح ثمر یکی از محصولات بانک مسکن است که مشتریان با افتتاح این حساب تا سقف سه میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه با کارمزد چهار درصد و بدون سود دریافت و اقساط آن را در مدت 12تا 60 ماه پرداخت می‌کنند.
متقاضیان دریافت تسهیلات طرح ثمر با مراجعه به شعب بانک مسکن به صورت حضوری و یا از طریق وارد شدن به سامانه پیشخوان مجازی بانک مسکن به نشانی https://ecounter.bank-maskan.ir و بخش پیشخوان همراه بانک و نسخه تحت وب همراه بانک مسکن نسبت به افتتاح این حساب اقدام کنند.
همچنین امکان مشاهده جزئیات کامل «طرح ثمر» در سایت بانک مسکن به آدرس https://www.bank-maskan.ir/samar میسر شده است.

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.