بیمه

در سومین نشست قرارگاه جوانی جمعیت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی انجام شد؛ تقدیر وزیر کار از مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی در اجرای مطلوب قوانین و تکالیف عمومی جوانی جمعیت

در سومین نشست قرارگاه جوانی جمعیت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی که با حضور سیدصولت مرتضوی وزیر رفاه، شکیبا محبی‌تبار دبیر ستاد ملی جمعیت، امیرحسین بانکی‌پور رئیس کمیسیون مشترک طرح جوانی جمعیت مجلس و جمعی از معاونان و مدیران وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد، از میرهاشم موسوی به‌عنوان مدیرعامل سازمان برگزیده در اجرای مطلوب قوانین و تکالیف عمومی جوانی جمعیت تجلیل کرد.

به‌گزارش سرزمین مانا به نقل از روابط‌عمومی سازمان تأمین‌اجتماعی به نقل از مرکز روابط‌عمومی و امور بین‌الملل وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، «سیدصولت مرتضوی» در این نشست با اشاره به سیاست‌های غلط گذشته و عدم توجه به نیازمندی‌های راهبردی کشور در حوزه جمعیت، گفت: در دو سال اخیر اقدامات ارزشمندی در دولت مردمی سیزدهم شکل گرفته و شاهد توقف کاهش نرخ زاد و ولد پس از چندین سال هستیم و اقدام مجلس در تصویب قانون جوانی جمعیت اقدامی راهبردی و انقلابی بود و نقشه راهی برای تعالی کشور گشود.

براساس این گزارش، وی با بیان این‌که جمعیت جوان؛ اساس توسعه و آبادانی هر جامعه است و باید حفظ و صیانت شود، گفت: بی‌شک حضور مسئولانه همه دستگاه‌ها و درک درست از شرایط موجود و آینده ایجاب می‌کند حمایت و اجرای دقیق قانون جوانی جمعیت در رأس امور و اولویت مهم قرار بگیرد.
در ادامه این نشست با اهدای لوح تقدیر به میرهاشم موسوی مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی، از این سازمان به‌عنوان سازمان برگزیده در اجرای مطلوب قوانین و تکالیف عمومی در حوزه جوانی جمعیت در سال ۱۴۰۲ تجلیل شد.
متن لوح تقدیر اهدای وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی به این شرح است:

تلاش برای افزایش نسل، و جوان شدن نیروی انسانی کشور و حمایت از خانواده، یکی از ضروری‌ترین فرایض مسئولان و آحاد مردم و یک سیاست برای آینده بلند مدت کشور عزیز ما است. (امام خامنه‌ای مدظله العالی)

جناب آقای دکتر میرهاشم موسوی
مدیرعامل محترم سازمان تأمین‌اجتماعی

سلام علیکم
بی‌شک جمعیت جوان پویا، پشتوانه اقتدار، امنیت و ثروت کشور محسوب می‌گردد. به فرموده حکیمانه رهبر معظم انقلاب امام خامنه‌ای (مد ظله‌العالی) مهم‌ترین ابزار قوی‌تر شدن، جمعیت جوان است.
در این مسیر، تعالی ایران اسلامی و امیدآفرینی در میدان جهاد فرزندآوری، مرهون زحمات دلسوزانه فعالان این حوزه بوده و اجرای سیاست‌های کلی جمعیت، وظیفه‌ی آحاد مسئولان نظام جمهوری اسلامی است که با گفتمان‌سازی در راستای افزایش جمعیت سهم خود را از جوانی ایران ایفا نمایند.
اکنون که در آستانه هفته ملی جمعیت و براساس ارزیابی‌های دبیرخانه قرارگاه جوانی جمعیت وزارت متبوع، آن حوزه در “اجرای مطلوب قوانین و تکالیف عمومی در حوزه جوانی جمیعت در سال 1402” به‌عنوان سازمان برگزیده انتخاب شده است، مراتب تقدیر و تشکر خود را از جنابعالی و همکاران محترم ابراز می‌دارم.
امید است با استعانت از ایزد منان و سرلوحه قرار دادن منویات رهبر معظم انقلاب (مد ظله‌العالی) و استمرار خط‌مشی‌های تعیین شده و به‌کارگیری شیوه‌های مناسب در اعمال سیاست‌های کلی نظام جمهوری اسلامی ایران، در راستای تحقق اسناد بالادستی مربوط به بالندگی جمعیت و چهارچوب وظایف محوله در دولت مردمی و در سایه‌ی توجهات امام عصر (عج) موفق و مؤید باشید، ان‌شاء‌الله.

سید صولت مرتضوی

 

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.