بیمه

تجلیل ریاست جمهور از سرمربی تیم ملی کاراته؛ شهرام هروی سرمربی تیم ملی کاراته از همکاران تأمین‌اجتماعی است

شهرام هروی سرمربی تیم ملی کاراته که از همکاران سازمان تأمین‌اجتماعی است، در مراسم تجلیل از قهرمانان ورزشی کشور که با حضور رئیس‌جمهور برگزار شد، از حمایت‌های دولت و همراهی و همکاری مدیریت و همکاران سازمان تأمین‌اجتماعی برای حضور در رقابت‌های ورزشی و افتخارآفرینی برای کشور قدردانی کرد.

به‌گزارش سرزمین مانا به نقل از  روابط‌عمومی سازمان تأمین‌اجتماعی، در این مراسم از یک ورزشکار مرد و یک ورزشکار زن تیم ملی کاراته که در رقابت‌های بین‌المللی رتبه‌های برتر را کسب کرده‌اند، با اهدای هدایایی تجلیل شد.

گفتنی است با برگزاری مرحله دوم انتخابی تیم ملی کاراته، نفرات برتر به مرحله بعد انتخابی که دوم خرداد ماه برگزار خواهد شد، راه یافته‌اند و اردوهای تیم ملی نیز به زودی و بعد از انتخاب نفرات نهایی، زیرنظر سرمربی تیم ملی کاراته جهت کسب آمادگی برای شرکت در رقابت‌های آسیایی شروع خواهد شد.

تیم ملی کاراته قرار است به‌زودی در مسابقات آسیایی شرکت‌ کند. مسابقات آسیایی امسال حکم  مجوز حضور در مسابقات جام جهانی را که برای اولین بار آذر ماه امسال در اسپانیا برگزار می‌شود، خواهد داشت و تیم ملی ایران برای کسب مجوز حضور در مسابقات جام جهانی باید جزو سه تیم برتر مسابقات آسیایی قرار گیرد.

 

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.