سرزمین مانا 🔹همراه اول در الکامپ ۱۴۰۴ نسل تازهای از خدمات پشتیبانی مبتنی بر هوش مصنوعی را معرفی کرده است. دو سرویس «چتبات» و «دستیار صوتی تعاملی (IVA)» قرار است تجربه کاربران را در ارتباط با اپراتور سادهتر، سریعتر و هوشمندتر کنند.
🔹چتبات با پردازش زبان طبیعی، به پرسشهای متداول پاسخ میدهد، خرید بسته و استعلام حساب را انجام میدهد و از طریق اپلیکیشن، وبسایت یا پیامرسان در دسترس است.
🔹سرویس IVA هم با تحلیل گفتار، خدمات پشتیبانی را از طریق تماس صوتی و بدون نیاز به اپراتور انسانی ارائه میکند و بهزودی در سامانه ۹۹۹۰ فعال خواهد شد.
🔹بازدیدکنندگان میتوانند تا ۶ مهرماه با حضور در سالن ۳۵ نمایشگاه بینالمللی تهران، از نزدیک با این دستاوردهای هوش مصنوعی همراه اول آشنا شوند.
http://mci.ir/-ZTC5K6
@mcinews
https://sarzaminemana.ir/?p=30048







