شعب کشیک بانک خاورمیانه در روز ۷ اسفندماه
پیرو اطلاعیه استانداری تهران، فردا سهشنبه ۷ اسفندماه، ادارات و بانکهای استان تهران تعطیل و فعالیت مدارس و دانشگاهها غیرحضوری است.
بر این اساس، شعب و واحدهای ستادی بانک ها در استان تهران، هفتم اسفند تعطیل هستنند.
واحدهای پشتیبان ستادی و تمام شعب بانک خاورمیانه بهصورت کشیک، از ساعت ۸ الی ۱۲:۰۰ بهمنظور خدمترسانی به مشتریان دایر هستند.
از شهروندان گرامی انتظار میرود با توجه به شرایط موجود، تا حد امکان از خدمات غیرحضوری و برخط بانکها استفاده نمایند.
https://sarzaminemana.ir/?p=21754









