بانک

حضور فعال بانک مسکن در میز خدمت چهارمحال و بختیاری

علی کشاورز عضو هیات عامل و معاون مدیرعامل در امور شعب و بازاریابی بانک مسکن به همراه سعیدرضا کوهی رییس اداره کل اعتبارات و فریبرز معصومی مدیر شعب استان در میز ارتباطات مردمی دولت سیزدهم در چهارمحال و بختیاری، پاسخگوی سوالات مراجعان بودند.

به گزارش سرزمین مانا به نقل از خبرنگار استانی هیبنا؛ نمایندگان بانک مسکن در این میز خدمت که در حاشیه دومین سفر رییس جمهوری به استان چهارمحال و بختیاری برگزار شده بود؛ ضمن رسیدگی به مصوبات سفر قبل به این استان، موضوعات جدید مطرح شده در حوزه مسکن مراجعان را بررسی و دستورات لازم را برای رفع سریع آن‌ها صادر کردند.

کشاورز در حاشیه این حضور گفت: با دستور دکتر سید عباس حسینی مدیرعامل محترم بانک مسکن در میز ارتباطات مردمی حاضر شدیم تا با رویکرد نشست بدون واسطه مسئولان با مردم، مسائل و مشکلات مردم مورد رسیدگی واقع شود و دراسرع وقت به نتیجه مطلوب برسند.

وی گفت: مشکلات واحدهای طرح نهضت ملی مسکن استان با حضور حسین مذنب مدیرکل بازرسی، مدیریت عملکرد و حقوق شهروندان وزارت راه و شهرسازی و مدیران کشوری و استانی سازمان ملی زمین و مسکن، بنیاد مسکن و پیمانکاران و متقاضیان این طرح در میز خدمت بانک مسکن بررسی و رفع شد.

کشاورز ادامه داد: عمده‌ترین مشکلات مرتفع شده مرتبط با اسناد زمین‌های پروژه‌های 360 واحدی بنیاد مسکن، 150 واحدی ستاد اجرایی فرمان امام(ره) و خود مالکین طرح نهضت ملی، مدارک شرکت‌های پیمانکاری و نیز تسهیل در پرداخت تسهیلات بوده است.

عضو هیات عامل بانک مسکن ادامه داد: علاوه بر این، مقرر است در این سفر از پروژه‌های سال‌های قبل نیز بازدید داشته باشیم و مصوباتی که درباره آن‌ها گرفته شده بود را با اخذ گزارشات میدانی بررسی کنیم و در صورت لزوم با ارائه مشاوره‌های جدید، مشکلات پیش رو را مرتفع سازیم.

وی اظهار امیدواری کرد که با پاسخگویی حداکثری در این میز خدمت در جهت رفع مشکلات و مسائل مردم، رضایتمندی آنان حاصل شود.

بازدید میدانی از پروژه‌های نهضت ملی مسکن

عضو هیات عامل بانک مسکن، رئیس اداره کل اعتبارات و مدیرشعب چهارمحال و بختیاری در حاشیه سفر به استان، از پروژه‌های نهضت ملی مسکن بازدید کردند و در جریان روند پیشرفت پروژه‌ها قرار گرفتند.

کشاورز در این بازدیدها ضمن بررسی و رصد پیشبرد طرح نهضت ملی مسکن در استان، بر اهمیت رفع موانع و مشکلات پروژه‌ها و تسریع در تکمیل و تحویل آن از دیدگاه مدیرعامل بانک مسکن تاکید کرد.

معاون مدیرعامل بانک مسکن در امور شعب و بازاریابی ضمن گفت‌و‌گوی نزدیک با پیمانکاران و کارفرمایان، در خصوص حل مشکلات و تسریع در اتمام کار پروژه‌های ۳۶۰ واحدی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و ۱۵۰ واحدی ستاد اجرایی امام(ره)، با ارائه راهکار، دستوراتی را جهت اتمام پروژه و فروش اقساطی و تحویل واحدها به مشتریان صادر کرد.

چهارمحال

چهارمحال

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.