فناوری

حضور برند آی‌گارد در نمایشگاه بین‌المللی میدکس معماری، خانه مدرن و دکوراسیون

برند آی‌گارد از برندهای زیرمجموعه شرکت مانا، از ۲۲ تا ۲۵ دی‌ماه در چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی میدکس معماری، خانه مدرن و دکوراسیون در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی حضور داشت و میزبان علاقه‌مندان تکنولوژی روز خانه‌های هوشمند بود.

لینک ویدیو: https://www.aparat.com/v/cJT3f

هیچ ساختمانی بدون تدابیر ایمنی مناسب نمی‌تواند هوشمند باشد. عرضه‌کنندگان محصولات خانه‌ها و ساختمان‌های هوشمند، بر اهمیت یکپارچه‌سازی سیستم‌های آتش‌سوزی، امنیت، نفوذ و کنترل دسترسی تاکید می‌کنند، چراکه این‌ها اجزای کلیدی یک ساختمان هوشمند و متصل هستند.

سیستم‌های آی‌گارد IGUARD با طراحی اضافی مبتنی بر حسگرهای IoT متصل می‌توانند کمک قابل توجهی به ایجاد یک زنجیره هشدار داشته باشند.

مزایای استفاده از محصولات آی‌گارد؛

صرفه‌جویی در مصرف انرژی ساختمان
استفاده از تکنولوژی در جهت کاهش مصرف انرژی
کابل‌کشی کمتر و منظم‌تر در ساختمان
شرکت پویندگان هوشمند پردازش مانا عرضه‌کننده محصولات و راهکارهای خانه هوشمند و همچنین فعال در زمینه خدمات نرم افزاری، شبکه، وب و اپلیکیشن‌های موبایل و همچنین ارائه ERP در سطوح مختلف است.

مهندس عبدالزهرا وطن‌دوست و مهندس زرین قلم، بنیان‌گذاران گروه وطن‌زرین نیز از این نمایشگاه بازدید کردند.

درباره گروه وطن‌زرین

گروه صنعتی وطن زرین با چهل سال قدمت با استفاده از آخرین و مجهزترین فناوری‌های روز دنیا تا کنون موفق به راه‌اندازی و بهره‌برداری از ده‌ها سایت تولیدی و خدماتی، در چهار دسته متنوع کسب و کار شده است.

صنعت کالاهای تند مصرف (FMCG)
صنعت آبزی پروری
فروش مستقیم
صنعت IOT
حوزه‌های فعالیت ناهمگون، تعدد کسب و کار ، گستره جغرافیایی و توجه به مولفه‌های توسعه پایدار موجب شده تا فرصت‌های مناسبی برای توانمنـدسـازی جامعه، کسب تجربه‌های نو و توسعه توانمندی‌های فردی کارکنان ایجاد شود.

گروه وطن‌زرین مفتخر است که پس از تلاش‌های مداوم تیم رهبـری و کارکنان شـایسته خود، رهبری بازار را در بخش‌های تولید غذای آبزیان و محصولات سلولزی در اختیار دارد و با استفاده از منابع موجود و کارکنان پـرتلاش، در جهت دستیابی به مـوفقیت‌های بیشتر و رسالت جهانی خود در حرکت است.

برای اطلاعات بیشتر و آگاهی از برندهای گروه وطن‌زرین و دنبال کردن اخبار این گروه به وبسایت https://www.vatanzarin.com/fa/ مراجعه کنید.

روابط عمومی گروه وطن‌زرین: نگار باقری

شماره تماس: ۰۲۱۸۸۶۴۳۲۹۸ داخلی:۱۰۷

ایمیل: ne.bagheri@vatanzarin.com

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.