![فجر ملی/آغاز فاز نوین خدمات بانک ملی ایران در جایگاههای سوخت با تفاهم نامه جدید فجر ملی/آغاز فاز نوین خدمات بانک ملی ایران در جایگاههای سوخت با تفاهم نامه جدید](https://sarzaminemana.ir/wp-content/uploads/22659_MiddlePic-661x450.jpg)
با اجرایی شدن تفاهم نامه بانک ملی ایران و انجمن صنفی صاحبان اماکن فروش و عرضه مراکز فراوردههای نفتی سراسر کشور، زنجیره حضور بانک ملی ایران در جایگاههای سوخت کشور کامل و روند خدمات شایسته به هموطنان وارد فاز جدید و ارزندهای شد.
به گزارش سرزمین مانا به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، ابوالفضل نجارزاده مدیرعامل این بانک ضمن ابراز خرسندی درخصوص این همکاری مجدد با انجمن صنفی اماکن فروش و عرضه مراکز فراوردههای نفتی گفت: خرسندیم با اعتمادی که بانک ملی ایران نزد مردم و انجمن صنفی اماکن فروش و عرضه مراکز فراوردههای نفتی سراسر کشور دارد، این همکاری مجدد از سر گرفته شد.
نجارزاده ارتقا سطح امنیت مالی و اقتصادی جایگاهداران و مشتریان را یک ضرورت اساسی دانست و افزود: با ورود بانک ملی ایران به زنجیره فروش و عرضه فراوردههای نفتی کشور در جایگاههای سوخت، نوآوریها و گسترش پرداختهای الکترونیکی موجب ارائه خدمات بهتر به مردم و کاهش زحمات جایگاهداران خواهد شد.
وی با اشاره به دغدغههای جایگاه داران در حوزه تامین مالی و تسهیل خدمات مالی، خاطر نشان کرد: این تفاهم نامه شروعی برای همکاری های بیشتر است و با توجه به حمایت همه جانبهای که لازم است از زنجیره عرضه فراوردههای نفتی صورت پذیرد بانک ملی ایران این آمادگی را دارد که برای ارائه خدمت بهتر به مردم در کنار این انجمن حضور داشته تا از چالشهایی که برای مردم و جایگاهداران ایجاد شده جلوگیری کند.
مدیرعامل بانک ملی ایران با تاکید بر اهمیت حوزه تبلیغات و اطلاع رسانی، اذعان کرد: بانک ملی ایران با ۵۵ میلیون حساب نزد مشتریان خود و برپایه سرمایه عظیم اعتماد مردمی لازم است برای ارائه خدمت شایستهتر ورود مناسبی در حوزه تبلغات محصولات در جایگاههای سوخت نیز داشته باشد.
https://sarzaminemana.ir/?p=20491