
بیست و سومین همایش ملی حمایت از حقوق مصرفکنندگان، تندیس نقرهای ملی را برای دومین بار به شرکت حمل و نقل ریلی رجا اهدا کرد.
به گزارش سرزمین مانا به نقل از روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی به نقل از رجا، این همایش با حضور مسئولان و مدیران بنگاههای اقتصادی منتخب، در مرکز همایشهای بینالمللی صدا و سیما برگزار شد. شرکت رجا برای سومین سال متوالی در میان برگزیدگان قرار گرفت و برای دومین بار از زمان تأسیس خود، موفق به دریافت تندیس نقرهای ملی شد.
این همایش سالانه با هدف ایجاد، تثبیت و نهادینهسازی ساختار رقابتی سالم، تشویق بنگاههای اقتصادی به حمایت مؤثرتر از حقوق مصرفکنندگان، افزایش اعتماد و ترغیب مصرفکنندگان به استفاده از کالاها و خدمات واحدهای دارای گواهینامه و تندیس و ارتقای رقابت سازنده بین تولیدکنندگان و ارائهدهندگان خدمات برای ارائه محصولات باکیفیت برگزار میشود. از دیگر اهداف این همایش، تلاش برای برقراری قیمتهای عادلانه، تحویل به موقع کالاها و خدمات و ارائه مطلوب خدمات پس از فروش است.
فرآیند ارزیابی و انتخاب بنگاههای برگزیده، بر اساس شاخصها و مفاد مندرج در آییننامه شورای سیاستگذاری اعطای گواهینامه و تندیس انجام میشود. این شورا متشکل از نمایندگان حوزههای مرتبط سازمان حمایت از مصرفکنندگان و تولیدکنندگان، برخی وزارتخانهها، سازمان ملی استاندارد، بانک مرکزی، اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران، سازمان توسعه تجارت، سازمان برنامه و بودجه و انجمن ملی حمایت از حقوق مصرفکنندگان است.
از میان ۱۲۰۰ شرکت دعوتشده به این همایش، ۴۰۰ شرکت ثبتنام کردند که در نهایت ۴۸ شرکت واجد شرایط دریافت تندیس و گواهینامه رعایت حقوق مصرفکنندگان شدند. شرکت حمل و نقل ریلی رجا نیز برای دومین سال پیاپی موفق به کسب تندیس نقرهای شد.
گفتنی است شرکت حمل و نقل ریلی رجا، که زیرمجموعه شرکت رفاه و گردشگری تأمین اجتماعی (هگتا) است، با ارائه خدمات مطلوب در حوزه حملونقل ریلی مسافری، تلاش میکند ضمن توسعه گردشگری، رضایت حداکثری هموطنان را جلب کند.