×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۲۶ آبان , ۱۴۰۴  .::.   برابر با : Monday, 17 November , 2025  .::.  اخبار منتشر شده : 17 خبر
الزام به استعلام اقامتگاه اصلی مشتریان بانک مسکن از سامانه املاک و اسکان

بر اساس بخشنامه بانک مرکزی و در راستای اجرای قوانین مبارزه با پولشویی و تامین مالی تروریسم، ارائه برخی خدمات بانکی تنها پس از استعلام اصالت کد پستی مشتریان از «سامانه ملی املاک و اسکان کشور» امکان‌پذیر است.

به گزارش سرزمین مانا به نقل از پایگاه خبری بانک مسکن – هیبنا؛ طبق الزامات قانونی، ثبت و به‌روزرسانی اطلاعات محل سکونت مشتریان بانک مسکن در سامانه املاک و اسکان، پیش‌شرط دریافت خدماتی همچون افتتاح حساب بانکی، صدور دسته‌چک، دریافت انواع تسهیلات و قبول تعهدات است.

بر این اساس، صحت کد پستی و نشانی مشتریان باید با اطلاعات درج‌شده در سامانه مطابقت داشته باشد. بنابراین مشتریان لازم است پیش از مراجعه به شعب، نسبت به ثبت یا اصلاح نشانی اقامتگاه اصلی خود در «سامانه ملی املاک و اسکان کشور» به نشانی amlak.mrud.ir اقدام کنند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.